Samochód na zamówienie
Czyli jak kupisz ze mną swój wymarzony samochód - bez wstawania z kanapy.
Kawa na ławę!
Od początku masz pełne informacje o przebiegu całej procedury - od A do Z. Od początku znasz przebieg i wszystkie koszty. Zero zaskoczeń.
Działamy w jednym teamie!
Jestem twoim narzędziem na zwariowanym rynku samochodów używanych. Daję Ci swoje know-how, kontakty i doświadczenie.






Nie biorę zaliczek!
Rozpoczynamy współpracę od pracy, a nie od kasy i umowy! Nie jesteś do mnie przywiązany umową! Najpierw znajdę i sprawdzę - potem kasa!
Sprawdzamy najpierw po VIN!
Mam pełną i unikalną paletę weryfikacji samochodu, zarówno historii serwisowej, jak i przeszłości wypadkowej. Od tego zaczynam każdą weryfikację!
Oglądamy auto na żywo!
Bezwględnie każdy samochód oglądamy na żywo przed zakupem. Miernik, komputer diagnostyczny, na to możesz liczyć zawsze!






Transport, logistyka, formalności - od A do Z!
Dostajesz ode mnie wszystkie dokumenty do rejestracji - Ty tylko idziesz i rejestrujesz - dokładnie tak jakbyś kupił auto w Polsce!
No to jak to właściwie wygląda krok po kroku
Zapraszam, zaparz kawę i siadaj do lektury! Tytułem wstępu jedna ważna sprawa - jestem w 100% legalnie działającą w Polsce firmą. Wszystkie samochody przechodzą przez moją firmę - formalnie kupujesz auto ode mnie. To NIE JEST zakup "na Niemca"!


Pierwszy kontakt i ustalenie celu poszukiwań
Kontaktujesz się ze mną telefonicznie lub przez Whatsapp i podajesz mi wytyczne - jakiego auta szukamy, co musi mieć i jaki budżet masz przeznaczony na takie zlecenie.
Research i ocena sytuacji rynkowej
Przeszukuję rynki na których działam i wracam do Ciebie z konkretnymi linkami do konkretnych ogłoszeń, które moim zdaniem rokują. Obowiązuje pełna transparentność - dostajesz link z ogłoszeniem - widzisz co, od kogo, za ile i w jakim stanie jest wystawione.
Typowanie aut do dalszej weryfikacji
Jeśli z podanych linków coś wpadnie Ci w oko, a ja uważam, że samochód rokuje - przymierzamy się do wstępnej weryfikacji. Ja kontaktuję się z właścicielem w celu uzyskania numeru VIN.
Weryfikacja online po VIN
Po uzyskaniu VIN sprawdzam auto online. Jeśli dana marka posiada taką możliwość - sprawdzamy historię serwisową ASO. Bezwzględnie sprawdzamy historię szkód komunikacyjnych w bazie Audanet. To są pierwsze opłaty jakie ponosisz - 60pln ASO, 70pln szkody. To tyle co duży kebab z frytkami.
Oględziny samochodu na żywo
Jeśli weryfikacja samochodu przebiegła pomyślnie - organizuję oględziny samochodu na żywo. Koszt takich oględzin na terenie Niemiec to od 600 do 900pln. Oględziny są przeprowadzane przez moich inspektorów na miejscu. Każdy został przeze mnie przeszkolony, każdy ma sprzęt diagnostyczny oraz miernik lakieru. Jesteśmy w stanie przeprowadzić najbardziej kompleksową weryfikację jak jest to możliwe bez warunków warsztatowych. Sprawdzamy stan lakierniczy, blacharski, stan wnętrza, ogumienia, robimy diagnostykę komputerową, przeprowadzamy jazdę próbną, oceniamy historię serwisową dostępną wraz z samochodem oraz weryfikujemy jego dokumenty. Z oględzin otrzymujesz raport w formie materiałów wideo oraz zdjęć. Zawsze staramy się żeby ten raport był maksymalnie obszerny.
Decyzja o zakupie
Na podstawie tego raportu podejmujesz decyzję o zakupie. Nie martw się - podczas oględzin jestem w 100% do twojej dyspozycji i zawsze patrzę na twój przypadek chłodnym okiem.
Jak pewnie zauważyłeś - do tej pory nie poniosłem żadnych kosztów związanych z poszukiwaniami, weryfikacją czy oględzinami, prócz mojego czasu. Nie muszę więc w żaden sposób "cisnąć Cię" na zakup średniego czy słabego auta, które właśnie obejrzeliśmy, żeby jak najszybciej zamknąć zlecenie i skasować prowizję. Nie. Niczego nie muszę "odrabiać". Mój system przez lata ewoluował i jego aktualna wersja zapewnia maksymalnie obiektywne podejście bez presji na zakup.
Jeśłi auto jest dobre to Ci o tym powiem. Jeśli jest słabe, lub w tej kwocie znajdziemy bez problemu lepsze - przyznam to bez problemu.
Zakup samochodu
Tutaj zaczniemy od kasy - moja prowizja za sprowadzenie twojego auta to zawsze 2460pln. Jest to jedna z najniższych prowizji na rynku i jej wysokość jest stała, niezależna od wartości samochodu. Dzięki tak niskiej prowizji masz szansę kupić ze mną samochód, na który inny handlarz nawet nie popatrzy - jest po prostu dla niego zbyt drogi. Mniejsza prowizja = możliwość zakupu droższego, w domyśle lepszego auta.
Ale ma to swoje konsekwencje.
Po podjęciu decyzji o zakupie podpisujesz ze mną umowę sprowadzenia. Najważniejszy dokument w całej imprezie. To ten dokument stanowi ramę naszej współpracy - jasno określa co sprowadzamy, za ile - wraz z rozbiciem ceny na poszczególne jej składowe, określa ramy czasowe oraz moją odpowiedzialność.
Po podpisaniu tej umowy otrzymujesz ode mnie - i tu będzie ta konsekwecja mojej niskiej prowizji - fakturę proforma na 100% ceny samochodu.
Tak, w trybie auta na zamówienie pracuję na Twoim kapitale.
Opłacasz fakturę, a ja zabieram się do roboty.


Transport, papierologia i odbiór auta
Po opłaceniu faktury dokonuję zakupu samochodu. Ustawiam transport oraz całą logistykę. Zwykle od momentu decyzji do chwili kiedy auto zjawia się u mnie mija około dwóch tygodni.
Po przyjeździe samochodu potrzebuję około 48h na dopełnienie wszeyskich formalności i przygotowanie kompletnych dokumentów do rejestracji. Dokumenty wysyłam do Ciebie paczkomatem. Jedyne co musisz zrobić to umówić wizytę w Wydziale Komunikacji, wypełnić wniosek i zarejestrować samochód.
UWAGA - samochód kupujesz formalnie ode mnie - od legalnie działającej w Polsce firmy. Jako dokument sprzedaży otrzymujesz fakturę VAT marża lub VAT23% w zależności gdzie i jakie kupiliśmy auto. To jest 100% legalny proces.
TO NIE JEST ZAKUP NA NIEMCA!
Po udanym procesie rejestracji umawiamy się na termin wydania samochodu. Przyjeżdzasz do mnie do Niemiec (miejscowość Niemce pod Lublinem, dla jasności), zakladamy tablice, przybijamy piątkę, dokonujemy końcowego rozliczenia i odjeżdzasz swoim nowym autem.
No i jeszcze nagrywamy obowiązkową rolkę na Facebooka!
Poprawki samochodu i serwis
Czasem zakupiony samochód wymaga poprawek. Czasem lakierniczych, czasem mechanicznych, a czasem interwencji tapicera.
Nie martw się! Współpracuję z całą rzeszą specjalistów. Mogę zaopiekować się twoim samochodem - tak żebyś odebrał gotowy do jazdy i niczym się nie przejmował/a.
Możemy polakierować jakiś element, możemy naprawić fotel, możemy zrobić serwis, zamontować nowe opony czy zrobić detailing.
Z racji skali - mam znacznie lepsze ceny oraz terminy niż człowiek "z ulicy".
